Търговската марка е важна съставна част от маркетинга на всяка компания. В това полезно ръководство Пол Дикинсън демонстрира как вниманието към детайла и дизайна може да вдъхне нова енергия във всяка компания или бизнес организация.
В книгата ще откриете как отличителните белези на търговската марка като цвят и "усещане" могат да отправят могъщи послания за вашата компания, независимо от нейната големина. Пол Дикинсън показва как може да се промени мисленето ви относно идентичността на вашата фирма. Той препоръчва прости, но ефикасни стъпки за увеличаване на продажбите и печалбата чрез ефективно използване на търговската марка. Конкретните примери демонстрират начина, по който тази теория се превръща в поредица от практически действия, в наръчник и конкретен бизнес план.
Размерът е без значение
Пол Дикинсън
Класика и стил
Ограничена наличност
Информация за "Размерът е без значение"
- SKU 9789549964585
- Преводач Ива Лаптева
- Тегло кг 0.48
- ISBN 9549964582
-
Автор
Пол Дикинсън -
Издателство
Класика и стил
- Език Български
- Брой страници 256
- Вид корица Твърда
- Година на издаване 2003
- Размер см 14 x 22 см.
The information below is required for social login