Тази книга е за прекрасния странен свят на социалните медии, анализиран през призмата на еволюционната биология и психология. И за това как марките, рекламистите, инфлуенсърите и всеки, който иска да разбере социалните медии, може да създава по-добро съдържание, да разпалва по-силна ангажираност и да използва
по-добри стратегии в кампаниите.
Джо Федерер
По целия свят специалистите по маркетинг, специалистите по комуникация и бизнесът като цяло се опитват да извлекат максимална полза от използването на социалните мрежи. Вече разполагаме с приложим модел за осмисляне на социалните мрежи и с доказани подходи за планиране, реализиране и анализ на кампаниите и съдържанието в тях. И можем да разберем по-добре мотивите на потребителите. Всичко това идва с много детайлни примери в една от най-добрите книги за маркетинг в социалните мрежи.
Георги Малчев, преподавател по маркетинг, управляващ съдружник в Xplora
The information below is required for social login