0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Тед Левит за маркетинга, Теодор Левит, 9789543270484

Тед Левит за маркетинга

20 BGN
Цена: 20.00 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 2.00 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 30 лв.
Купи тук, вземи от магазин
  • Налично за получаване от магазин – след 4 работни дни
  • Не плащаш за доставка!

Теодор Х. Левит, заслужил професор по бизнес администрация, е някогашен председател на секцията по маркетинг в Harvard Business School и предишен редактор в Harvard Business Review.
Левит е автор на многобройни статии и книги на икономически, политически, управленски и маркетингови теми. Той е печелил четири пъти наградата „McKinsey" за най-добра годишна статия в Harvard Business Review; носител на наградата на „Академията по управление" за бележития бестселър по бизнес през 1962 г. „Нововъведение в маркетинга" и носител на наградата „Джон Ханкок" за изключителни постижения по бизнес журналистика през 1969 г. Той е получил наградата „Чарлс Кулидж Парлин" като „Специалист по маркетинг на годината" през 1970 г., наградата на Джордж Галъп за значителни постижения в маркетинга през 1976 г., а през 1978 г. наградата „Пол Д. Конверс" на „Американската асоциация по маркетинг" за основен принос в маркетинга. Той също така е спечелил през 1989 г. наградата „Уилям М. Макфийли" на „Международния съвет по управление" за важни постижения в управлението.
Сборникът със статии, който ви предлагаме включва най-добрите разработки на Левит в областта на маркетинга. Статията „Маркетингово късогледство", публикувана за пръв път през 1960 г. в HBR се е превърнала в една от най-продаваните статии за всички времена с тираж 850 000. В друга от статиите „Глобализацията на пазарите" авторът за пръв път - през 1983 г. - въвежда понятието „глобализация" и предвижда тренда, че новите международни пазари ще наложат предлагането на все по-стандартизирани продукти.

Върни се горе и купи

Информация за “Тед Левит за маркетинга” от Теодор Левит

  • Брой страници 268
  • Година на издаване 2008 г.
  • Корица Твърда

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Краят на парите Ново Краят на парите Урс Видмер 2017 г.
Цена: 14.50 лв.
Разорен си, защото го искаш Разорен си, защото го искаш Лари Уингет 2017 г.
Цена: 10.00 лв.
Високоефективната организация Високоефективната организация Колектив 2011 г.
Цена: 15.00 лв.
Изкуството да очароваш Изкуството да очароваш Гай Кавазаки 2012 г.
Цена: 16.00 лв.
Зомби икономикс Зомби икономикс Джон Куигин 2013 г.
Цена: 18.00 лв.