Търсене
10.231.71.14-18.207.106.142

The Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals

177.9 BGN
Цена: 177.90 лв.
Няма наличност
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
* Поради високата натовареност всички онлайн поръчки се обработват със забавяне и сроковете за доставка са удължени.
Multinationals from the BRIC countries are a new and powerful force in global competition and are challenging the incumbency of much older global companies from Europe, the USA and Japan. This book examines how this new breed of multinationals has transformed global competition through innovation, foreign investment and overseas acquisitions.
Върни се горе и купи

Информация за “The Competitive Advantage of Emerging Market Multinationals”

  • Книга - година 2013 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.67 кг.
  • Размери 229 x 152 x 22

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Big Data, Big Innovation Big Data, Big Innovation 2014 г.
Цена: 111.90 лв.
The Millionaire Next Door The Millionaire Next Door 2010 г.
Цена: 31.90 лв.
Employer Branding For Dummies Employer Branding For Dummies 2017 г.
Цена: 52.90 лв.
Mid-Century Ads Mid-Century Ads 2015 г.
Цена: 39.90 лв.