Магазини
Любими
291,90 лв. | 149,25 €
Изчерпано

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

Изчерпано количество
0%
291,90 лв. | 149,25 €
Характеристика Данни
SKU: 9780566087448
ISBN:

9780566087448

Weight: 0.674000
Характеристика Данни
Брой страници: 288
Вид корица: Hardback
Издателство: Taylor & Francis Ltd
Customer satisfaction and loyalty are important to most organisations since the financial benefits from improving them have been well documented. This book presents an examination of how to use research to understand customer satisfaction and loyalty, and talks about the process of designing and conducting a survey to generate accurate measures.

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв. | 2,51 €
  • Безплатна доставка
    (за поръчка над 49.80 лв. | 25,46 €)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.| 2,51 €
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар