Търсене
10.231.71.14-3.228.10.17

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

291.9 BGN
Цена: 291.90 лв.
Няма наличност
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се начислява допълнително при финализиране на поръчката!
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриеш ТУК>>
* Поради високата натовареност всички онлайн поръчки се обработват със забавяне и сроковете за доставка са удължени.
Customer satisfaction and loyalty are important to most organisations since the financial benefits from improving them have been well documented. This book presents an examination of how to use research to understand customer satisfaction and loyalty, and talks about the process of designing and conducting a survey to generate accurate measures.
Върни се горе и купи

Информация за “The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement”

  • Баркод 9780566087448
  • Издателство Taylor & Francis Ltd
  • ISBN 9780566087448
  • Брой страници 288
  • Книга - година 2006 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.67 кг.
  • Размери 181 x 251 x 23

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
The Millionaire Next Door The Millionaire Next Door 2010 г.
Цена: 31.90 лв.
Employer Branding For Dummies Employer Branding For Dummies 2017 г.
Цена: 52.90 лв.
Big Data, Big Innovation Big Data, Big Innovation 2014 г.
Цена: 111.90 лв.
Mid-Century Ads Mid-Century Ads 2015 г.
Цена: 39.90 лв.