Търсене
10.231.71.14-18.204.2.53

Общи условия за провеждане на кампанията

„Открий какво се крие в Orange Gift Box”

 

Настоящите Общи условия („Правила“) уреждат реда и условията за провеждане на кампанията „Открий какво се крие в Orange Gift Box („кампания“), част от сезонната кампания „Отново на училище“.  

1. Дефиниции

Настоящите правила на кампанията съдържат термини, които имат следното значение:

1.1. „Организатор“ е „Еспо Груп” ЕООД, ЕИК: 131008226, със седалище и адрес на управление гр. София, ул. „Граф Игнатиев“ № 18, контакт: https://www.orangecenter.bg/contacts

1.2. „Сътрудник“ е „Захариеви“ ЕООД, ЕИК: 20483305, със седалище и адрес на управление с. Енина 6142, Област Стара Загора; Община Казанлък, Теменуга, № 32

1.3. „Участник“ е всяко дееспособно и пълнолетно физическо лице, с постоянен адрес на територията на Република България, което отговаря на условията за участие по т. 3 по‐долу и което се е включило в кампанията по посочения в тези правила начин.

1.4. „Период на провеждане“. Кампанията се провежда в периода от 02.09.2019 г. до 30.09.2019 г. включително. Организаторът си запазва правото да удължи или съкрати продължителността на играта при условие, че оповести промяната предварително на Интернет страницата си на www.orangecenter.bg
Кампанията ще приключи по-рано от посочената дата в случай, че количествата се изчерпят.

2. Право на участие в Кампанията

В Кампанията могат да участват физически лица, навършили 18 години за българските граждани и съответната възраст, предвидена за пълнолетие в съответното национално законодателство за чуждестранните граждани, което не е поставено под пълно или ограничено запрещение, и имат постоянен адрес в Република България, с изключение на служители на Организатора, Сътрудника, свързаните агенции, както и членове на техните семейства (деца, родители и съпрузи).

3. Условия за участие в Кампанията 

За да се включи в Кампанията „Открий какво се крие в Orange Gift Box , предвидени по‐долу, Участникът, трябва:

3.1.  За да се включи в кампанията, участникът трябва да закупи онлайн, от официалния сайт на „Orange center“ www.orangecenter.bg, или от физически търговски обект на „Orange center“, стоки на стойност минимум 100лв. в периода на провеждане на Кампанията –  02.09.2019 г.  – 30.09.2019г. 

3.2.  След като клиентът е закупил стоки от Orange Center над стойност минимум 100лв, той получава подарък Orange Gift Box. В него клиентът ще намери артикули от Orange center създадени и селектирани специално за текущата кампания.

3.3.  При онлайн покупка подаръкът е част от основната поръчка на Участника и към нея не се добавя сума за транспортни разходи, или други суми.  

4. Нарушения

5.1. Докладване на нарушения

В случай на подозрение за извършени нарушения, които са в противоречие с настоящите правила за провеждане на Кампанията, всички участници могат да сигнализират за това на Организатора на следната електронна поща: marketing@orange‐bg.com . Необходимо е Участниците да се идентифицират с истинските си имена и да оставят валиден телефон за контакт с оглед проверка на фактите. Анонимни сигнали НЕ се приемат от Организатора.

5.2. Последици от нарушенията

В случай на нарушаване на разпоредбите на действащото законодателство и/или на настоящите правила на Кампанията от страна на Участник, както и във всички случаи, в които Организаторът прецени, че е налице или има основателно подозрение за извършването на неправомерни и/или неприемливи действия от страна на Участник, Организаторът има право да дисквалифицира последния от участие в Кампанията. 

5. Отговорност

6.1. Организаторът и лицата свързани с провеждането на Кампанията не носят отговорност за евентуални вреди, причинени от наградите.

6.2. Настоящите правила на Кампанията ще бъдат достъпни за целия срок на Кампанията на интернет адрес: www.orangecenter.bg

6.3. Организаторът има неотменимо право да променя тези Общи условия при условие, че публично оповести промените по същия начин, по който е обявил кампанията ‐ на Интернет страницата си, като промените влизат в сила незабавно след оповестяването им. Участниците в кампанията следва сами да проверяват на адрес www.orangecenter.bg за промени в  общите условия, като организаторът  не е длъжен да ги уведомява. 

Организаторът може да прекрати Кампанията като оповести това чрез електронна публикация на интернет адрес https://www.orangecenter.bg

В тези случаи Организаторът не носи отговорност пред участниците за претърпени от тях вреди в следствие на промяната/прекратяването. Решенията на Организатора по всички въпроси, свързани с Играта или прилагането на правилата на Играта, са окончателни и се отнасят до всички участници.

6. Правни аспекти

6.1. Приложимо право и подсъдност

Страните могат да използват всички предвидени в законодателството на Република България средства за защита на своите права и интереси, като при възникване на спор отнасящ се до настоящите официални правила, същият ще бъде решаван от Арбитражен съд София при Сдружение "ППМ" съобразно неговия правилник, с изключение на споровете по които една от страните е потребител по смисъла на ЗЗП.

Организаторът декларира, че няма да разкрива предоставените лични данни на трети лица, освен ако това не е необходимо за целите на настоящата кампания и на изпълнение на договора, сключен между него и участника при тези общи условия, или в случаите, в които това е предвидено със закон.

7. Прекратяване на участието в Кампанията

7.1. В случай, че Участник е достигнал необходимата сума по регламент, то той има право да получи своя подарък – Orange Gift Box, който автоматично ще се добави към поръчката му.

7.2. При добавяне на Orange Gift Box в кошницата, той ще е със стойност 0,00 лв. и участникът ще получи своя подарък като добавка към основната поръчка. Доставката на Orange Gift Box е безплатна. 

7.3. Ако Участникът желае личните му данни да не бъдат обработвани от Организатора, това може да бъде заявено на адрес dpo@orange‐bg.com.

7.4. Включвайки се в тази Кампания, участниците приемат и се ангажират с настоящите правила и се задължават да спазват техните условия и разпоредби. С участието си участниците декларират, че имат право валидно и неограничено да извършват всички действия във връзка с участието в настоящата Кампания.

 

Настоящите официални правила за участие в Камоанията са изготвени и приети от „Еспо Груп“ ЕООД и ще бъдат достъпни на Интернет www.orangecenter.bgза периода на кампанията.  

Великият дизайн

25 BGN
Цена: 25.00 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 2.00 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 30 лв.
Купи тук, вземи от магазин
  • Налично за получаване от магазин – след 4 работни дни
  • Не плащаш за доставка!
* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени по време на кампании.

Издание с твърди корици, обхващащо темите: Мистерията на битието, Алтернативни истории, Теорията на всичко, Явното чудо и други.

Във „Великият дизайн” авторите обясняват, че според квантовата теория Вселената няма само едно съществуване и история, а напротив - всички възможни истории на Вселената съществуват едновременно. Когато се приложи към цялата Вселена, тази концепция подлага под въпрос идеята за причина и следствие. Но според подхода „отгоре надолу” към космологията, описан от Хокинг и Млодинов, фактът, че миналото няма точно определена форма означава, че ние създаваме историята, като я наблюдаваме, а не че историята създава нас. Авторите обясняват също, че ние самите сме продукт на квантови флуктуации в самата зора на Вселената и показват как квантовата теория предсказва „мултивселената” – идеята, че нашата вселена е само една от многото вселени, възникващи спонтанно от нищото и всяка с различни природни закони.

Наред с това Хокинг и Млодинов подлагат на съмнение общоприетата концепция за реалност и предлагат „моделно зависима” теория на реалността като най-доброто, което можем да се надяваме да открием. Авторите завършват с категоричната оценка, че М-теорията, обясняваща законите, управляващи нас и нашата вселена, в момента е единственият кандидат за завършена „теория на всичко”. Ако бъде потвърдена, посочват те, това ще бъде онази единна теория, която Айнщайн се е опитвал да разработи - върховният триумф на човешкия разум.

Сбит, изненадващ и богато илюстриран пътеводител към открития, променили разбирането ни за Вселената, и поставящ под въпрос някои от най-съкровените ни вярвания, „Великият дизайн” е книга, която ще ни информира (и провокира) като никоя друга.

Върни се горе и купи

Информация за “Великият дизайн” от Ленард Млодинов, Стивън Хокинг

  • Брой страници 224
  • Книга - година 2012 г.
  • Корица Твърда

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Западноевропейска литература, част 9 и 10 Западноевропейска литература, част 9 и 10 Симеон Хаджикосев 2016 г.
Цена: 29.90 лв.
Пренатална диагностика и биополитика в България Пренатална диагностика и биополитика в България Веселина Димитрова 2012 г.
Цена: 12.00 лв.
Чудовища и будители Чудовища и будители Светослав Иванов 2017 г.
Цена: 17.00 лв.
Граматика на цивилизациите Граматика на цивилизациите Фернан Бродел 2014 г.
Цена: 35.00 лв.
Стивън Хокинг
Стивън Хокинг

Професор Стивън Уилям Хокинг е английски физик, до 2009 - Лукасов професор по математика на Кеймбриджския университет. 
Роден на 8 януари 1942г. в Оксфорд, Англия. Занимава се основно с космология и квантова механика, известен е и като популяризатор на науката. Въпреки тежкото си заболяване — амиотрофична латерална склероза — Хокинг не престава да се труди в областта на науката, показвайки, че физическото увреждане не прави никого по-малко способен да твори.

Виж всички книги от автора
Ленард Млодинов
Ленард Млодинов

Американски физик, автор и сценарист.

Роден в Чикаго Илинойс, родителите му са оцелели от концентрационните лагери. Като дете Ленард се интересувал както от математика така и от химия, в гимназията взимал частни уроци по органична химия от професор в университета на Илинойс.
Виж всички книги от автора