23,00 лв.

Защо купуваме? Науката за пазаруването, ново издание

Пако Ъндърхил
Локус Пъблишинг
Наличен
23,00 лв.

Пако Ъндърхил, гуруто революционер в ритейл сектора, се завръща с напълно преработено издание на класическия бестселър за непрекъснато развиващата се потребителска култура. Тук ще прочетете свежи наблюдения и важни уроци относно най-новите тенденции в търговията. Той разглежда моделите на Amazon и iTunes, а също и ефектите на глобализацията върху световнитеразвиващи се пазари.

Това преработено издание представя:

Последните тенденции в онлайн търговията – правилните, но и неправилните подходи на търговците и начините, по които почти всяка компания може да подобри нивото си на обслужване.
Обиколка на най-новаторските в света магазини, молове и търговски пространства – повечето от които “изникват” в държави, чиито граждани все още не са свикнали да притежават голямо богатство. Огоромна ски писта на закрито привлича клиентите в дубайски мол; свръхлуксозен магазин в Сао Паоло предлага на клиентите си лични купувачи, а в търговски център в Южна Африка може и да карате сърф.
Ще откриете съвети как да задържите променящите се клиенти, които вече сте привлекли, а също и как да очаровате нови ентусиасти и фенове.
В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:

Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;
Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;
Как работещите жени довждат до промяна в подредбата на артикулите;
Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.

Информация за "Защо купуваме? Науката за пазаруването, ново издание"
  • Вид корица Мека
  • Година на издаване 2022
  • Поредица Carpe Diem
  • Размер см 14 х 20 см.
За автора

Няма добавена информация