0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Въведение в маркетинга, Гари Армстронг, Филип Котлър, 789543270842

Въведение в маркетинга

88 BGN
Цена: 88.00 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 2.00 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 30 лв.
Купи тук, вземи от магазин
  • Налично за получаване от магазин – след 4 работни дни
  • Не плащаш за доставка!

Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна.
От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия.
Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.

Върни се горе и купи

Информация за “Въведение в маркетинга” от Гари Армстронг, Филип Котлър

  • Брой страници 792
  • Година на издаване 2013 г.
  • Корица Твърда

Коментари и ревюта на клиенти

Котлър
15:00 08.05.2015
Заслужава си да се прочете от всеки студент и човек,занимаващ се в областта на маркетинга и мениджмънта.Все пак Котлър е бащата на маркетинга !!!

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Филип Котлър
Филип Котлър

Филип Котлър е роден през 1931г. в Чикаго. Той е американски експерт по мениджмънт и маркетинг. КОтлър е един от най-големите имена в мениджмънта на всички времена, сред които са Бил Гейтс и Джак Уелч. Наричан е още „бащата на маркетинга“. Има издадени десетки книги. 

Виж всички книги от автора