Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна.
От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия.
Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Въведение в маркетинга
Гари Армстронг, Филип Котлър
Изчерпано количество
Продуктът не е наличен
Запиши се за известие при зареждане
Информация за "Въведение в маркетинга"
- SKU 9789543270842
- ISBN 789543270842
-
Автор
Филип Котлър Гари Армстронг
- Вид корица Твърда
- Издателство Класика и стил
- Брой страници 792
The information below is required for social login