0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Влиянието. Психология на убеждаването, Робърт Чалдини, 9543211515

Влиянието. Психология на убеждаването

24 BGN
Цена: 24.00 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 2.00 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 30 лв.
Купи тук, вземи от магазин
  • Налично за получаване от магазин – след 4 работни дни
  • Не плащаш за доставка!
Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. Но обяснението на нейния успех следва да се търси другаде - в огромната практическа значимост на разкритите в нея принципи (затова и въз основа на нея са написани десетки други книги). Всеки ден всеки от нас е в ролята на убеждаващ някого да вземе някакво решение (в личния живот или в професионалната си дейност) или сам е подложен на опити да му бъде оказано влияние - атакуват ни не само с телевизионни реклами или презентации в дома ни, ами буквално на всеки ъгъл някой невинно ни подава листче, картичка и се стреми да облекчи портфейла ни. Хората, които го правят, може и да не са чели точно тази книга, но са обучени да използват описаните в нея механизми. Жертвите им обаче обикновено не само не ги знаят, но дори и не ги подозират. Затова авторът непрекъснато ни учи как да се защитаваме от тези манипулации. Разбира се, милионният и тираж не се дължи само на това - тя може да се ползва и като настолна книга от използващите чуждите несъзнавани реакции за свои цели, с подробно описаните в нея шест основни механизма, които карат човека да действа като автомат, без да мисли. Оттук и огромната и значимост за бизнеса - навсякъде където трябва да се продават стоки или застраховки, да се убеждават клиенти, да се водят преговори, да се разработват рекламни или PR-кампании, маркетингови стратегии и т. н. Не на последно място тя си остава и най-важната книга по психология на убеждаването, съответно едно от най-добрите учебни помагала (с петнайсет преиздания) по социална психология, конфликтология и мениджмънт.
Върни се горе и купи

Информация за “Влиянието. Психология на убеждаването” от Робърт Чалдини

  • Брой страници 506
  • Година на издаване 2005 г.
  • Корица твърда
  • Размери 13.5х21 см

Коментари и ревюта на клиенти

:)
09:15 07.06.2016
Препоръчвам!

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Социопатът около теб Социопатът около теб д-р Марта Стаут 2011 г.
Цена: 12.00 лв.
Мисли и забогатявай на три крачки от златото и успеха Мисли и забогатявай на три крачки от златото и успеха Грег Рийд, фондация "Наполеон Хил", Шарън Лектър 2011 г.
Цена: 10.00 лв.
Материалът на мисълта Материалът на мисълта Стивън Пинкър 2013 г.
Цена: 35.00 лв.
Фитнес за ума 2 Фитнес за ума 2 Октавиус Блек, Себастиан Бейли 2013 г.
Цена: 6.00 лв.
Множеството интелигентности Множеството интелигентности Хауърд Гарднър 2014 г.
Цена: 17.00 лв.