"За доброто име на фирмата" съдържа правилните въпроси, които трябва да зададете на себе си и на служителите си, за да можете да получите най-доброто от бизнеса си.
Възможно ли е при 30% по-висок бюджет да постигнем по-висока удовлетвореност от работата и да намалим процента на доброволно напускащи компанията?
Подкрепяме ли правилните проекти свързани с корпоративната ни отговорност?
Има ли проект на неправителствена организация, който би допринесъл за добрата репутация или би предотвратил бъдеща регулация?
Има ли проект на неправителствена организация, който би имал и позитивен търговски ефект?
Трябва ли да увеличим нашия бюджет за социални медии и да прехвърлим този канал на обслужването на клиенти?
Как трябва да работим с Народното събрание, местните власти и правителството по правни и регулаторни въпроси?
Това са част от въпросите, чиито отговори ще намерите в тази книга.
Превилните въпроси са условието за изграждане на успешната бизнес стратегия.
Приятно четене!
Ясен Гуев
The information below is required for social login