0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification, 9780071813372

Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification

58.9 BGN
Цена: 58.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
The new secret to driving Loyalty that pays. Once revolutionary, loyalty programs designed to differentiate products quickly became commoditized. This book shows you how to create a system powered by human motivation and digital technology that creates ongoing, persistent engagement among customers, employees, and partners.
Върни се горе и купи

Информация за “Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification”

  • Година на издаване 2013 г.
  • Корица Hardback
  • Тегло 0.54 кг.
  • Размери 230 x 158 x 25

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Mindfulness in Organizations Mindfulness in Organizations 2015 г.
Цена: 236.90 лв.
The Scrum Field Guide The Scrum Field Guide 2015 г.
Цена: 125.90 лв.
Nations and Firms in the Global Economy Nations and Firms in the Global Economy 2006 г.
Цена: 120.90 лв.
Stakeholder Theory Stakeholder Theory 2010 г.
Цена: 109.90 лв.
Managing Global Business Managing Global Business 2016 г.
Цена: 183.90 лв.