0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Marketing for Cultural Organisations, 9781844802135

Marketing for Cultural Organisations

207.9 BGN
Цена: 207.90 лв.
Няма наличност
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Cultural organisations have long been protected from the harsh realities of the marketplace by relying on wealthy patrons or public subsidies. But as these sources of finance become more scarce they now find that they have to compete for an audience. This book describes the new competitive environment in which cultural organisations now operate.
Върни се горе и купи

Информация за “Marketing for Cultural Organisations”

  • Баркод 9781844802135
  • Издателство Cengage Learning EMEA
  • ISBN 9781844802135
  • Брой страници 234
  • Година на издаване 2004 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.48 кг.
  • Размери 246 x 189 x 13

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Girls Will be Boys Will be Girls Will be... Girls Will be Boys Will be Girls Will be... 2008 г.
Цена: 25.90 лв.
Prophetic Critique and Popular Media Prophetic Critique and Popular Media 2013 г.
Цена: 284.90 лв.
Discipline and Varnish Discipline and Varnish 1999 г.
Цена: 112.90 лв.
Work in Cinema Work in Cinema 2013 г.
Цена: 197.90 лв.