0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Marketing Research: Tools and Techniques, 9780199655090

Marketing Research: Tools and Techniques

158.9 BGN
Цена: 158.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Marketing Research: Tools & Techniques offers a lively and accessible introduction to the world of marketing research. The author explores three core aspects of research preparation: data collection; analysis and communication of findings; and how skills and techniques are used by researchers to offer services for specific contexts.
Върни се горе и купи

Информация за “Marketing Research: Tools and Techniques”

  • Баркод 9780199655090
  • Издателство Oxford University Press
  • ISBN 9780199655090
  • Брой страници 552
  • Година на издаване 2013 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 1.16 кг.
  • Размери 246 x 190 x 22

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5