0700 20 866 Виж всички данни за контакт
Меню
0 0
Statistics for Marketing and Consumer Research, 9781412911221

Statistics for Marketing and Consumer Research

125.9 BGN
Цена: 125.90 лв.
В наличност
Количество
Кyпи сега
Прочети описанието
Доставка до твой адрес
  • При теб до 14 работни дни (доставка от UK)
  • Книгата е налична на склад при доставчик в Англия (*важи за продукти със статус "В наличност")
  • Стойността на доставката се изчислява допълнително и се начислява при финализиране на поръчката.
  • Подробности за поръчка на Книги на чужд език ще откриете тук
Simple-to-follow, yet rigorous, practical guide to the statistical techniques used in marketing and consumer research.
Върни се горе и купи

Информация за “Statistics for Marketing and Consumer Research”

  • Баркод 9781412911221
  • Издателство SAGE Publications Ltd
  • ISBN 9781412911221
  • Брой страници 432
  • Година на издаване 2008 г.
  • Корица Paperback
  • Тегло 0.76 кг.
  • Размери 239 x 171 x 25

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Marketing for the Developing Company Marketing for the Developing Company 2015 г.
Цена: 104.90 лв.
Management Challenges for the 21st Century Management Challenges for the 21st Century 2015 г.
Цена: 357.90 лв.
The Six Value Medals The Six Value Medals 2005 г.
Цена: 26.90 лв.
Prentice Hall's One Day MBA in Marketing Prentice Hall's One Day MBA in Marketing 2001 г.
Цена: 33.90 лв.
Organizational Decision Making Organizational Decision Making 1996 г.
Цена: 206.90 лв.