В "PR Eтика" за първи път в българската научна литература по комуникация се анализират проблемите на етиката в професията PR на базата на интердисциплинарния подход и теоретичните постановки на етиката, социологията, науката за комуникацията, психологията, мениджмънта, икономиката и реториката. Свързват се в единен комплекс теориите за комунитарианизма, телеологията, деонтологията, либертарианизма с теорията за PR. В книгата е направен е компаративен анализ на всички етични PR кодекси, създадени в периода 1950–2003 г., и е представен Глобалният протокол за етика в професията PR, като програмен документ, обединяващ PR специалистите от целия свят. На базата на етичните теории и примери от практиката на известни компании авторката доказва необходимостта от влагането на усилия в най-печелившата инвестиция – етиката в професията PR.
PR етика
Маргарита Чутуркова
Сиела
Изчерпано количество
Продуктът не е наличен
Запиши се за известие при зареждане
Информация за "PR етика"
- SKU 9789542803362
- Тегло кг 0.32
- ISBN 9789542803362
-
Автор
Маргарита Чутуркова -
Издателство
Сиела
- Език Български
- Брой страници 192
- Вид корица Мека
- Година на издаване 2008
- Размер см 16.5 x 23 см.
The information below is required for social login