Магазини
Любими
24,00 лв.
Изчерпано

Университетът Тръмп: Брандинг 101

Изчерпано количество
100%
5.0
100%
От общо 2 коментара
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
24,00 лв.

SKU: 9789547831391

Тегло кг: 0.441

ISBN: 9789547831391

Автор: Проф. Джон Секстън

Издателство: Локус Пъблишинг

Език: Български

Брой страници: 352

Вид корица: Твърда

Година на издаване: 2011

Националност автор: САЩ

Размер см: 14 x 21 см.

Как да изградим най-ценният актив за всяка една компания?

 

Книги от поредицата Университетът Тръмп са практични и показват основните стъпки за успешното правене на бизнес в стила на Тръмп. Всяка книга е написана от водещ експерт в дадената област и включва вдъхновяващ предговор, написан от самия Тръмп. Основните идеи са илюстрирани с реалния примери от работата на Тръмп и други висши мениджъри в Trump Organization. Незаменим помощник за всеки, който иска да успее в бизнеса, без магистърска степен по бизнес администрация, книгите от поредицата дават приложими съвети, основани на единственото нещо, което читателите не могат да получат в университета по мениджмънт – опита.

 

В "Брандинг 101" ще научите:

да изградите силна търговска марка, която увеличава продажбите и печалбата за всяка компания

да разберете разликата в управлението на марката на продукт и марката на услуга.

да направите от марката си много повече от лого или име

да разработите ясна позиция и бранд стратегия

да внушите на клиентите си посланието на марката си

да изберете подходящо бранд име и лого

да съживите изтърканата или слаба марка

да използвате герила брандинг

да изградите вашата собствена марка за развитие на кариерата ви

да поддържате съгласуваността в бранд имиджа

да разраснете марката си с времето

да използвате марката си, за да повишите цялостно стойността на компанията и бизнеса ви

 

"Брандинг 101" предлага на предприемачи, маркетинг специалисти и мениджъри някои от най-мощните идеи и ефективни методи на брандинга. Съчетавайки най-голямото име в бизнеса с уроците от водещи професори по маркетинг и брандинг експерти, този практически наръчник ви учи на брандинг от световно ниво.

Дон Секстън е преподавал маркетинг в Колумбийския университет повече от четирийсет години и тук споделя безценния си опит. Всяка глава предлага задълбочен поглед на ключови брандинг идеи и ги изследва с помощта на разбираем, неакадемичен подход, подкрепен с упражнения и примери от реалния живот. Професор Секстън обяснява всички най-ефективни брандинг стратегии, които биха били подходящи за вашия бизнес и начините за извличане на най-големи ползи.

Този единствен по рода си наръчник предлага практически съвет за всеки, който иска да увеличи присъствието си на пазара. Взета самостоятелно като четиво за брандинга или разгледана в контекста на поредицата Университетът Тръмп, Брандинг 101 ви дава цялата необходима информация и стратегия за успешното изграждане на търговска марка, която клиентите няма да забравят.

Дон Секстън е професор по бизнес в Университета Колумбия и президент на компанията Arrow Group Ltd. Носител е на Наградата за отличителен принос към преподаването на Columbia Business School и е работил с много известни компании. Статиите му на тема маркетинг и брандинг са се появявали в издания като Harvard Business Review и Journal of Marketing и често е цитиран в медии като New York Times и Business Week. Също така е автор на "Университетът Тръмп: Маркетинг 101".

* Сроковете за доставка могат да бъдат удължени и по време на кампании, както и в зависимост от наличностите на поръчаните артикули.

Доставка до твой адрес
  • При теб до 3 работни дни
  • Цена за доставка с куриер - 4.90 лв.
  • Безплатна доставка (за поръчка над 49.80 лв.)
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 4.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка
Доставка до магазин на Orange Center
  • Доставката до магазин е безплатна

Онлайн магазин orangecenter.bg уверява своите клиенти, че съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имат правото да се откажат / или заменят получена от тях стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

- в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

- без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

Повече информация за връщане и замяна на стока ще намерите тук.

Остави коментар

Не е необходимо да имате създаден профил, за да оставите коментар


За автора

Проф. Джон Секстън

Проф. Джон Секстън

Всички книги на автора

Няма добавена информация