18,00 лв.

Защо купуваме. Наука за пазаруването

Пако Ъндърхил
Локус Пъблишинг
Ограничена наличност
Оценка 5.0 от 1 глас
18,00 лв.

Как потребителите стигат до решение за покупка? Науката за пазаруването от Пако Ъндърхил.

Има ли метод в нашата лудост, когато става въпрос за пазаруване? В това остроумно и проницателно наблюдение върху вечно развиваща се потребителска култура авторът Пако Ъндърхил - изпълнителен директор на компания за проучвания и анализи, отговаря с твърдо "да". Той използва достоверни данни, придобити в резултат на хиляди часове проучване - в големите търговски центрове, универсалните магазини и супермаркети в цяла Америка. Със своите проследяващи, които улавят всяко движение в магазина, Пако Ъндърхил разкрива борбата за контрол между търговци, производители и потребители.

В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:

  • Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;
  • Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;
  • Как работещите жени доведоха до промяна в подредбата на супермаркетите;
  • Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.

Защо купуваме е необикновен практичен пътеводител, който предлага творчески съвети за това как да се адаптираме към променящия се потребител.

"Без значение от вашата гледна точка - купувач или продавач, ще откриете, че съветите на Ъндърхил са често забавни, понякога провокативни и почти винаги полезни." The San Diego Union-Tribune

Информация за "Защо купуваме. Наука за пазаруването"
  • Брой страници 282
  • Вид корица Мека
  • Година на издаване 2014
  • Националност автор САЩ
  • Размер см 14 x 21 см.
За автора

Няма добавена информация