Как потребителите стигат до решение за покупка? Науката за пазаруването от Пако Ъндърхил.
Има ли метод в нашата лудост, когато става въпрос за пазаруване? В това остроумно и проницателно наблюдение върху вечно развиваща се потребителска култура авторът Пако Ъндърхил - изпълнителен директор на компания за проучвания и анализи, отговаря с твърдо "да". Той използва достоверни данни, придобити в резултат на хиляди часове проучване - в големите търговски центрове, универсалните магазини и супермаркети в цяла Америка. Със своите проследяващи, които улавят всяко движение в магазина, Пако Ъндърхил разкрива борбата за контрол между търговци, производители и потребители.
В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:
- Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;
- Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;
- Как работещите жени доведоха до промяна в подредбата на супермаркетите;
- Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.
Защо купуваме е необикновен практичен пътеводител, който предлага творчески съвети за това как да се адаптираме към променящия се потребител.
"Без значение от вашата гледна точка - купувач или продавач, ще откриете, че съветите на Ъндърхил са често забавни, понякога провокативни и почти винаги полезни." The San Diego Union-Tribune
The information below is required for social login