Търсене
10.231.71.16-3.236.228.250

Инструменти за социални мрежи

14 BGN
Цена: 14.00 лв.
Няма наличност
Доставка до твой адрес
  • Цена за доставка с куриер - 3.90 лв.
  • Безплатна доставка - при поръчка над 40 лв.
Доставка до офис на куриер
  • Цена за доставка до офис - 3.90 лв.
  • По-кратък срок за доставка

Маркетинг в епохата на Web 2.0
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Камелия Георгиева работи над 12 години по онлайн проекти. От 2000 до 2007 година работи проекти за американския пазар в една от най-трудните ниши на онлайн маркетинга – туризъм. В момента е консултант и се занимава с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтове, онлайн присъствие и разработка на онлайн медии, както и Web 2.0 комуникация. От 2010 година се занимава със социални медии. Има няколко собствени проекта и много Facebook страници, включително на клиенти. Лектор на БГ Сайт 2010 г. („Как да създаваме съдържание за уеб“) и 2011 („Социалните медии и ние“) Лектор на SEO конференция 2011 г. („Оптимизация за Facebook“).
Жюстин Томс е един от водещите експерти и пионери у нас в областта на онлайн медиите и онлайн маркетинга. Създател и ръководител на уеб агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън Груп и онлайн медийна група „Аз медиа“. Занимава се с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтове и онлайн присъствие. Специалист в сферата на интерактивната реклама, онлайн маркетинг, медийното планиране за Интернет, имейл маркетинга и Web 2.0.Има публикации в печатни бизнес издания и своя страница в списание .Net, откакто излиза на български език. Автор е на 8 книги по темата онлайн медии и маркетинг, уеб присъствие, редица изследвания и статии в специализирани издания, като последните от тях са: „Интернет рекламата. Мисията възможна“, Сиела, 2005; „Онлайн маркетинг. Мисията още по-възможна“, в съавторство с Горица Белогушева, Сиела, 2007, „Уеб сайтът. Мисията задължителна“, в съавторство с Горица Белогушева, Сиела, 2009.„Успешен онлайн маркетинг с 65 примера от практиката“, в съавторство с Денислав Георгиев, Сиела, 2010. Дългогодишен преподавател в НБУ и частни колежи, лектор в семинари и корпоративни обучения на тема онлайн медии, ПР, маркетинг и реклама в Интернет у нас и в редица европейски държави.

Върни се горе и купи

Информация за “Инструменти за социални мрежи” от Жюстин Томс, Камелия Георгиева

  • Брой страници 436
  • Книга - година 2011 г.
  • Корица Мека

Няма написани коментари - напиши първия коментар от тук.

Напиши коментар

Попълни формата по-долу:

Оценка
Най-ниската е 1, най-високата 5
Ще харесаш още
Ти си това, което презентираш Ти си това, което презентираш Кирил Янев 2017 г.
Цена: 20.00 лв.
Стратегически карти Стратегически карти Дейвид Нортън, Робърт Каплан 2006 г.
Цена: 29.00 лв.
За креативността няма правила За креативността няма правила Джон Хегарти 2017 г.
Цена: 12.00 лв.
Съседът ми трилионер Съседът ми трилионер Анди Боровиц 2002 г.
Цена: 10.00 лв.
На път сте да допуснете голяма грешка На път сте да допуснете голяма грешка Оливие Сибони 2020 г.
Цена: 19.00 лв.
Камелия Георгиева

Виж всички книги от автора